Ce mi-a placut/NU mi-a placut la ziua de azi

Eee uite ca am ajuns la a 2 a editie :D ....Au mai ramas vreo 32 de minute din ziua asta si cred eu ca imi pot face o parere despre ce a fost bine si ce nu la ziua de azi.(Stai sa-i dau lu unu ignore pe mess ca are impresia ca e la ma-sa acasa sa se plimbe ca animalu............gata).Nu o mai lungesc aiurea ca "porma" patesc aceiasi chestie ca si cu fumatu: uit ca trebuie sa ma las(asta intr-un alt post ca mi-e lene acu').

Mi-a placut:
1. Ca nu mi-am mai luat teapa cu vremea(e o noutate asta)
2. Ca am fost in Time Out dupa ceva vreme(mama ce tatuaj are aia)
3. Ca am baut Royal(apropo berea mea preferata)
4. Ca profu de penal e bou si am ras ca dracu la cursu lui
5. Ca am dormit cat am vrut
6. Ca in timp ce eu eram la scoala in apropiere de casa a aparut o macara (super tare faza)
7. Ca am mai trait o zi(aia de pe pachete mint)


NU mi-a placut:

1.Ca unii colegi au avut "treaba"
2.Ca mai aveam putin si ma pisam pe mine
3.Ca boii de la hyperion au inchis baile pana la etajul 4
4.Ca desi ma pisam pe mine am fost destul de bivol incat sa mai fumez o tigara
5.Ca in trolebuz(sau cum s-o scrie) lumea e handicapata si daca soferu nu deschide usa nu le trece prin cap sa apese pe butonu ala verde(greu tata greu...)
6.Ca am vb cu unu o treaba si ala o da la intors (stie el cine---->bulangiulei)
7.Ca mi-e somn desi nu am depus nici un efort azi.


Cam atat.Sper ca maine sa fie o zi mai buna decat azi.


Revin...

0 pareri: