Ce mi-a placut/NU mi-a placut la ziua de azi

Nu am mai scris de ceva timp ce mi-a placut sau nu la o zi.Din simplul motiv ca nu aveam ce.Zile moarte.

Ei bine azi a fost o zi destul de vie(ca sa zic asa :D).Locuri noi, cunostiinte vechi, cald.Frumos, intr-un cuvant.

Mi-a placut:

- ca m-a sunat Domnu' Cretoiu de dimineata(desi eu dormeam :D) sa-l insotesc la tribunal(nu in calitate de invinuit :D)
- ca l-am insotit
- ca am vazut atat tribunalul nou cat si cel vechi(am ramas super impresionat)
- ca am baut bere cu Domnul Cretoiu
- ca, desi era ora de varf si super cald, drumul pana acasa a fost liber(nu-mi venea sa cred)
- ca nu m-am dus la scoala, preferand sa stau acasa si sa dorm ca un porc
-ca a fost joi si m-am uitat la LOST si JERICHO(2 din serialele mele preferate)
- ca Libertatea a avut tate si o sa aiba si maine(aia de maine e tiganca-nu prea-mi place)

NU mi-a placut:

- ca de dimineata a fost trafic groaznic
- ca babele sunt nebune(cu mici exceptii)
- ca mi s-a stricat bricheta
- ca nu mai imi merge butonul "9" de la telecomanda(desi nu cred ca l-am folosit de 5 ori)
- ca maine trebuie sa ma trezesc de dimineata

Cam asta a fost ziua de azi(defapt ieri).

Revin...

0 pareri: