Ce mi-a placut/NU mi-a placut...

CE MI-A PLACUT/NU MI-A PLACUT LA ZIUA DE AZI

Sper sa pot scrie in fiecare zi rubrica asta,ca sa-i zic asa.In mare vor fi parerile mele strict personale despre intamplari petrecute in ziua respectiva. Asadar,fiindca m-am cam lungit si cam trebuie sa incep, zic asa.

1. Mi-a placut ca fost o zi frumoasa de primavara si deja se simte.
NU mi-a placut ca de dimineata cand m-am trezit(06:30 ploua ca dracu)

2. Mi-a placut ca a fost destul de cald.
NU mi-a placut ca am avut geaca groasa pe mine si am transpirat rau(ca de obicei iar
mi-am luat teapa cu vremea).

3. Mi-a placut ca am mers mult pe jos prin locuri linistite, curate, locuri prin care nu am mai fost
pana acum.
NU mi-a placut ca in timp ce trageam o tigara linistit si ma bucuram de linistea strazilor
, trece un tigan cu un RX8 super tunat(care arata super bine) din care bubuiau ca la
draci manelele.

4. Mi-a placut ca iar m-am lasat de fumat(patesc foarte des-cand raman fara tigari si bani de
altele).
NU mi-a placut ca mi-am adus aminte de rezerva strategica de acasa.

5. Mi-a placut ca am reascultat albumul Zale dupa mult timp si mi se pare la fel de tare


Si in final faza care mi-a facut toata ziua, am reusit sa-mi inregistrez blogul pe un site de monitorizat traficul pe internet dupa 2 zile de chin.Sper sa-l cresc pana la 300 de vizitatori unici dupa care pot sa mor linistit :D(sau sa ma apuc de ceva serios).

In concluzie a fost o zi buna, chiar daca am mers mult si ma dor si acum picioarele.Las' ca-mi trec ele.


Revin...

0 pareri: