Costurile emisiunilor TVR


Am gasit in Cotidianul care sunt costurile emisiunilor minunatei TVR ( am ramas tampit) si numarul de editii.Lista arata cam asa:

1.Serialul "La urgenta"-115.000 de euro x 14 episoade=1.610.000 euro
(am vazut un episod.sub media celor mai proaste seriale.copie dupa Spitalul de Urgenta)
2."Cei mai iubiti"-93.000 euro(2 editii)
(nu am inteles nici acum care a fost scopul emisiunii respective)
3."Surprize, surprize"-31.500 euro x 53 editii=1.669.500 euro
(S-a umplut Zana de bani din lacrimi false si prefacatorie)
4."Iarta-ma"-22.000 euro x 28 editii=616.000 euro
(Nu am vazut nici o editie sincer sa fiu-nu ma pot exprima)
.
.
.
.
Ultimul loc."Cezar si tipar"-41 euro(nu e greseala :D)
(Personal nici nu stiu ca exista.Stiu doar ca e pe TVR 2.Parerea mea e ca lui Cezar, daca asa il cheama, ar trebiu sa i se ridice o statuie la Universitate.Omu' chiar merita.E erou.)

In final Cotidianul calculeaza costurile totale dar pe televiziuni.Eu am facut un efort si am calculat totalul:6.748.796 euro(ooo da).

Plus 14.800.000 euro pe filme si ajungem la minunata suma de 21.548.796 EURO(doamne cam cati bani fac astia?).Sunt curios ce ar fi facut Pro Tv, Antena 1 (lideri de piata) sau orica alta televiziune cu acesti bani.

Cred ca imi caut loc de munca la TVR cat inca mai merge treaba.Dar cum programele sunt de calitate, emisiunile la fel si costurile sunt mici nu inteleg de ce nu ar merge( :D)

Intreg articolul aici.

Revin...

0 pareri: