Ne-am modernizat

Ieri am facut pentru prima data in viata cumparaturi cu cardul.Mi-am luat tigari(normal).Macinat de gandul ca mai am bani si nu pot sa i scot, m-am hotarat sa-mi incerc norocul si sa platesc cu cardul.Succes total.Parca deja ma simt mai european, mai modern.E alta chestie.(vezi sa nu).
Asta ma duce cu gandul la ce vorbeam cu Alexandra intr-o seara.O sa ajungem in viitorul apropiat sa avem in portofel numai bucati de plastic.Legitimatii, carduri, abonamente(eu inca am de ala old school-hartie), mai stiu eu ce tampenii.Pana si la cersetori o sa ajungem sa dam cu cardu.Unde mai e senzatia aia care o traiesti cand ai o gramada de hartii in mana???? Poate sunt eu "batran" dar prefer banii "gheata" decat cardurile.Fie ce-o fi.Nu ne putem impotrivi evolutiei(sau putem??)

Revin...

0 pareri: