Razbunare

De dimineata am fost sa-mi cumpar un pachet de marlboro de la singurul magazin deschis in zona.Ii dau omului 50 de mii, ii mai dau si 2 de 500(de lei), faza la care el: altii n-ai ca eu n-am ce face cu astia.Ma uit ca un bou la el si primesc replica: Ce nu ai auzit ce am zis? In fine, dupa discutii indelungate, plec cu gandul de a ma razbuna. Vreau sa adun monezi de 100 de lei(1 ban de asta nou) in valoare de 51 de mii.Ala nu o sa vrea sigur sa-mi dea.Posibil sa-mi iau si bataie.Dupa care o sesizare la institutiile competente, DUPA CARE amenda de-l ustura si in cur sau mai rau il inchide.

Asadar, cine are pe acasa monezi de astea si nu are ce face cu ele (si ma cunoaste) e rugat sa mi le doneze.Pentru o cauza nobila.Razbunarea va fi crunta. Muhahahahaaaaa!!!!!!!

P.S. Am nevoie de 510 monezi.Deci am ceva de munca.

Revin...

0 pareri: