Am fost haituit!!!!!

Dupa ce sambata am fost furat(chiar talharit) de sepepistii de la guvern de un pachet de tigari(bine mai erau 4 dar totusi...), astazi statistics.ro imi arata ca ieri am avut doar 8 vizitatori.Nimic mai fals.Aseara inainte sa prestez somn acelasi statistics.ro imi arata 25 de vizitatori unici, ceea ce era un nou record pt mine.La a 2 a zi dupa relansare depaseam pragul de 24 vizite stabilit pe 16.03.
Drept pentru care paznicilor de la palat le dorest tot ce scria pe respectivul pachet, iar astora de la statistics.ro sa vomite cu casca de motociclist in cap.

Revenind la ceva mai optimist, cam ce faci daca te cheama Tantareanu, ai 62 de ani si probabil de 3 ori mai multe milioane de dolari. Numele tabloului: 62 de ani de serviciu credincios. Mult prea tare.

Citeste tot ----> aici

Revin...

0 pareri: