Referendum 19 mai 07

.

Uite ca pentru prima data in viata am votat.Experienta unica, emotii, satisfactie, .....NOOOOOOOOOOT!!!! Daca stau bine sa ma gandesc nici nu mi-am dat seama ce se intampla.A durat mult prea putin.Am fost mai mult concentrat daca pot sa fac poze sau nu.Si cina NU.Daca nu....NU sa fie.Numai ca eu intai am facut poza si pe urma am intrebat. Dar hai sa vedem cum s-au intamplat lucrurile.(Andreea ,ai legatura :D )

Operatiunea a fost relativ simpla.Intru in Liceul Cantemir si din instinct o iau la dreapta(cand eram mic se vota la etaj, deci intuitia).Doua usi deschise.Citesc eu pe acolo si imi gasesc strada.Intru si imi dau seama ca toti aia de acolo imi zambeau(sectanti).Singurul care vota.Ma intreaba strada si, in mod bizar, am nimerit din prima.Presupun ca am fost atras de decolteul generos al don'soarei de acolo.Imi ia buletinul, ma pune sa semnez(destul de putine semnaturi pe foaie) imi da buletinul de vot, stampila si ma indruma spre custile alea(serios?? nu votez aici in mijloc??).Pun eu stampila, fac o poza, tusesc cand bipaie camera, ii duc foaia stampilata, imi da C.I. si stric si o intrebare:pot sa fac niste poze?? La care pustoaica imi spune ca trebuie sa vorbesc cu presedintele comisiei, dar crede ca nu prea am voie.Renunt(multumit ca am facut deja o poza) si plec (satisfacut) spre casa.

Toata manevra(+drum dus-intors) nu a durat mai mult de 10 minute.Presupun ca mai mult iti va trebui tie sa citesti decat mi-a luat mie sa votez.

Daca nu ai altceva mai bun de facut(si stat degeaba nu e mai bun) iti recomand sa mergi la vot.Orice ai vota.Numai mergi.In caz contrar, expresii de genul "nu se mai satura astia de furat" nu-si vor avea acoperire.Cel putin asa gandesc eu.

Mai sus, locul unde a aterizat stampila.

P.S.: M-am murdarit pe degete de tus de ala rosu.

Revin...

0 pareri: