Ce mi-a placut/NU mi-a placut la ziua de azi

Pentru ca azi nu am facut nimic special[a se citi am lenevit] si nu prea as avea ce sa zic, voi face referire la ultimele 2 zile.Asa ca...

Mi-a placut:

1. Ca am baut bere cu 3 prieteni vechi[care au ramas prieteni neconditionat] pe dealul Mitropoliei["s-a deschis sezonul"]
2.Ca desi nu am mai prins RATB am venit pe jos si mi-a facut placere[racoare si multa lume pe strada].
3.Inghetata cu caramel.
4.Filmul Evan Almighty[despre care voi scrie mai pe larg cand voi avea timp].
5.Ca m-am trezit si eu ca omu' la 10 dupa o gramada de timp.

NU mi-a placut:

1.Caldura.
2.Caldura.
3.Cred ca am uitat sa spun caldura.
4.Ca trebuie sa invat pentru examenul de miercuri si nu intra nimic in cap[se profileaza o restanta].
5.Apa calda[merci mie ca nu sunt in stare sa pun o sticla in frigider]
6.Ziua de azi[si cel mai probabil si de maine]
7.Ca mi se zbate ochiul stang si cineva mi-a spus sa-i fac cruce[da' ce il ingrop??].

Pana la urmatoarea intalnire, stati in scoli si feriti-va de droguri[glumeam].Keep it cool[adica tine-o racoros].

Revin...

0 pareri: