Praf si caldura

Desi poate era un subiect mai bun pentru blogul lui Alexandru, voi scrie eu despre el pentru ca eu sunt personajul principal al acestei intamplari.

Se face ca astazi dupa ce am dat examen am mers la o bere.Dupa bere am fost la Antipa(asta e muzeu nu mall).Deci, am cam mers pe jos ceva. Cald groaznic, praf, transpiratie si tot asa. Motiv pentru care ajuns acasa am observat cu uimire ca suprafata de picior ce nu e acoperita de pantaloni(din cauza 3/4-urilor) era plina de rapan.Nu jeg, nu praf, rapan. Incerc eu sa dau cu degetu cu scuipat...nimic.Blindaj. Sub dus dai tata si freaca de se inrosise carnea pe mine.Asa ca ce imi trece prin cap.Ma eu sunt imputit si era dinainte.Dar numai in zona lasata descoperita?? Tot ce se poate. Astept pareri referitor la faptul ca (cei ce ma cunosc) am fost vazut vreodata ingalat.

Asa ca, daca nu esti pregatit sa induri caldura purtand pantaloni lungi, fii pregatit sa ramai uimit de rezultatul mersului prin oras in pantaloni scurti sau trei sferturi.Sa nu mai zic cat praf se depune pe restul partilor expuse(maini, fata).

Un mare multumim celor ce aleg sa taie tot ce e copac si sa inceapa mii de santiere in acelasi timp. Ca o idee, parcul Bordei (cu I nu cu L) a fost retrocedat proprietarului ce urmeaza sa construiasca blocuri pe acest teren.Deci mai putina verdeata pentru prizonierii Bucurestiului.

P.S. : Rapanul a disparut.

Revin...

2 pareri:

Anonymous said...

mi s-a intamplat si mie...tot in 3/4,am ajuns acasa si ma intreaba pitic de unde vin de la mina?si cand ma uit mai bine eram pe picioare mai ceva ca un mecanic...(si facusem cunostinta cu apa si sapunul in ziua aia...da ce sa-i faci...traim in Bucuresti,mirifica capitala a RROManiei)

Fritz said...

M-ai dat pe spate cu Alexandru tau :)) mda.......... eu am observat de mult asta dar nu mai are rost sa mai ne "agitam" ! Ca oricum nu se va face nimic in urmatorii 100 de ani ! :D