Revin iarasi

Trecand peste prostia care am bagat-0 in titlu, uite ca am revenit.Dupa cum foarte putina lume stie [eu nu ma numar printre ei] pe data de 27 a fiecarei luni trebuie sa-mi platesc netul.Cum eu am uitat, baietii de la FDX[care culmea de fiecare data in ziua in care platesc eu uita sa-i dea drumu si invoca defectiuni tehnice] il opresc.De aici rezulta ca nu am avut net.

Persoanele ce tin la actualizarea constanta a acestui blog sunt rugate ca pe data de 26 a fiecarei luni sa-mi aduca aminte in termeni foarte vulgari ca urmeaza sa raman ca bivolu' fara hyperspatiu [ooo da]

In alta ordine de idei, fara nici o legatura cu aberatiile de mai sus, m-am hotarat sa postez un drac de melodie care nu ma lasa in pace de vreo cateva zile.[Gheorghe Zamfir - The Lonely Shepherd].



P.S.: La 1:35 punctul culminant.Din punctul meu de vedere

Revin...

0 pareri: