Tehnologia la romani

Site-ul ministerului educatiei, www.edu.ro, cel ce urmeaza sa afiseze rezultatele la capacitate(teste nationale mai nou) e cazut de aseara,mai avand putin si face 24 de ore. Nu am sa zic daca ministerul nu are bani de alte servere si tot ce trebuie pentru ca din punctul meu de vedere ar fi o investitie inutila(mai proasta chiar si decat abonamentul pe RATB).Dar ca o idee, cam cata lume intra pe site-ul astora, multi pentru a vedea rezultatele, si mai multi pentru a vedea rezultatele vecinului/nasului/finului/dusmanului/colegului si tot asa (nu cumva sa te minta ala ca odrasla lui a luat examenu cu cine stie ce nota).

Recunosc am si eu 2 persoane de verificat dar in cazul meu mai suporta amanare, pentru ca rezultatele nu pleaca nicaieri de acolo.

P.S. Din cate am vazut la TV generatia de anul asta e cea mai proasta generatie de pana acum.Multi nu au fost in stare sa copieze, sa nu mai zic de invatat macar pentru nota minima.Rezultatele vor fi pe masura.

Revin...

0 pareri: