Se strang bobocii

15 septembrie.Prima zi de scoala.Emotii mari. Bine, defapt e 17, prima zi de scoala e abia peste cel putin 2 saptamani iar emotii...poate doar daca intarzii la munca sau nu. Ce vreau sa subliniez e faptul ca pentru multi ziua de astazi reprezinta un nou inceput.Fie ca e in clasa intai, a patra sau a noua, un singur lucru e sigur: nimic nu va ma fi ca inainte.Profesori, scoala/clasa/etaj nou/noua[dupa caz]. Tot la fel de sigur e si faptul ca prima zi de scoala e inceputul unui drum initiatic prin viata.Cel putin eu asa consider.

Au trecut 2 ani de cand pentru mine nu prea a mai contat ziua de azi. La dracu, trece timpu' nu gluma. 2 ani din care primul a fost pierdut aiurea [unii ar zice ca s-au legat anumite prietenii] iar in al doilea mi-am descoperit noi pasiuni. 2 ani plini. 2 ani de viata reala, viata de adult, fara menajamentele din adolescenta. 2 ani cu bucuriile si supararile lor.

Tragand linie imi dau seama ca au fost printre cei mai buni ani din viata dar si cei mai grei. Orice ar fi nu regret nimic din ce am facut in untimele 700 si ceva de zile.

P.S. Post scris in graba, sub influenta somnului si a unei grave probleme de stomac.

Mi-e dor de liceu.

Revin...

3 pareri:

Fritz said...

Aha.......ce vremuri am mai trait si noi.......... Acum inceputul unui nou an scolar nu stiu daca mai are farmecul care il avea pe vremea noastra. Pustimea nu prea mai este interesata de scoala, se duce mai mult in scarba sau sa isi vada iubitele/iubitii. Acum au alte treburi mult mai importante de facut cum ar fi:vorbitul pe mess, "arsul gazului degeaba" cu prietenii in fata blocului sau la o beuta etc........ De abia asteapta sa termine scoala sa se duca la facultate (si ei de abia scot 2 fraze din ei dar vor sa fie intelectuali) si din pacate o termina si pe aia si ajung ce ajung..........
Ti-am spus eu omenirea asta se indreapta spre pieire ! :))

alexandru(sau vasilica prietenii stiu de ce ) said...

Ai dreptate domne,ce vremuri....ce terase....ce cafenele(actorilor)....ce chiuluri....dar am si invatat,mai ales pentru BAC....ca in rest. Oricum imi lipsesc anii aceia,cred ca si tie. :(

Bianca said...

Si mie imi e dor de scoala ,chiar daca nu am fost asa de norocoasa ca voi(tu si alex),eu am avut o singura excursie in cei 4 ani de liceu.Nu credeam ca am sa ajung sa spun vreodata IMI E DOR DE SCOALA,dar......chiar si asa,buna rea tot imi dor.Acum e monotonie si rutina,munca acasa ,iesit in oras (din cand in cand).Acolo macar aveam sa descoperim ceva nou in fiecare zi,dar acum ce descoperim????Prostia multora din jurul nostru!!!!!