Mai e putin

Stateam azi in drum spre casa si ma gandeam.Frate, am 21 de ani, nu prea am realizat nimic notabil in viata, imi place sa cheltui ca un handicapat.Nimic nou pana aici. Dar parca acum vreo 7 8 ani asa pe la varsta asta majoritatea pustanilor isi vedeau de scoli, pierdut timpu aiurea si tot felu' de chestii de astea. Nu stiu ce legatura au astea cu ce urmeaza da simteam nevoia sa o zic.

Azi mi-am facut pensie privata. Cel mai tare moment din viata ta.Emotii, griji ,ganduri ascunse...vezi sa nu. Practic s-a intamplat mult prea repede ca sa-mi dau seama ce fac eu acolo. Am semnat 3 hartii [parca] m-am facut ca am citit ceva pe acolo si cam atat. Am uitat sa zic ca m-am prefacut ca sunt foarte bucuros de alegerea facuta. Dar si persoana care mi-a facut-o [pensia ma] s-a prefacut ca se bucura pentru alegerea mea [in nici un caz pentru comision] deci am fost oarecum chit.

Acum la partea tehnica, sa zic asa. Pensia privata e incheiata la Aviva. Oamenii se lauda ca au peste 300 de ani de experienta, isi baga banii la BRD [mi se pare cea mai moderna banca] si se lauda oamenii ca au cea mai mica taxa de administrare. Asa o fi, nu-i contest.

In incheiere, Mihaela Radulescu [pentru ca ea e imaginea fondului] spune ca "Vei avea un viitor financiar sigur". Sper din tot sufletul sa fie asa, altfel, in cazul in care se gandesc britanicii ca cea mai buna idee ar fi sa falimenteze fondul putin, stiu a cui cruce o voi profana.

P.S. : ce vremuri.... ma gandesc deja la pensie....mai e putin...

Revin...

0 pareri: