Rent-a-tank

Bai pur si simplu nu ma mai pot opri din ras [in momentul in care scriam asta]. Tocmai ce am descoperit pe net un site unde poti sa-ti inchiriezi tancuri.Fie ca e pentru botez, nunta, bal, paste, craciun, hramu' bisericii, taiatul motului sau imprejur, ziua ta, funerariile soacrei sau mai stiu eu ce zi speciala, poti lua legatura cu oamenii si iti pun la dispozitie o intreaga colectie de blindate.

Acum ne gandim cum ar fi in prima zi de scoala sa-ti duci copilul cu un tanc.Care mai de care acolo: tata are passat, tata dacie, al meu volvo.... hop si al tau... tata are tanc!! Uite e ala care zdrobeste masinile parcare.

Sau mai tare. Suni la aia:

-Buna ziua! As dori sa inchiriez si eu 450 de tancuri.
-Sa inteleg ca aveti o petrecere mare??
-Aaaaaaa nu. Vecinul de pe malul celalalt al Dunarii mi-a aratat semnul international [click] si m-am gandit sa-l salut putin.

Devenind mai seriosi, daca as avea ceva bani mi-as inchiria un Humvee doar sa ma intrec cu aia de la BGS pe strazile Bucurestiului la 16 30 prin zona Unirii.

In final, sa nu uit, site-ul e AICI [click]. Apesi pe Vehicles si dai scroll pana jos. Ultimul din partea dreapta, dupa parerea mea e cea mai performanta masina de razboi [NOOOOOOOT!!].

Vizionare placuta si spor la inchiriat.

Sursa

Revin...

0 pareri: