Coltul Meu si televiziunea


Tin minte ca eram la gradinita. Ma mutasem de curand in casa noua si, cum era moda pe atunci, a venit intr-o zi un om, cu vesta galbena si a montat tot felul de cabluri si cutiute prin casa. Peste putin timp am realizat ca acel om avea sa-mi schimbe total viziunea asupra vietii. Si doar printr-o apasare de buton. Astfel treceam de la juma' de ora de desene la aproape nelimitat. Tin minte si acum cuvintele lui. "Uite, aici aveti desene animate toata ziua!!" Si asa a fost. Tin minte si primele desene. Thunder se numeau. Si ca aveam Cartoon Network pe 13. Si ca firma de cablu se numea Kappa. Si mai multe chestii.

Dar nu despre asta vreau sa spun acum. Poate pe viitor. M-am apucat sa scriu pentru ca, in ultimul timp am observat un nou trend. Cum dupa revolutie toata lumea era innebunita dupa cablu, astazi din ce in ce mai multi iti "baga" DIgi/Dolce/Boom/maistiueucare. Am gasit si cateva statistici, ca de exeplu ca piata TV prin cablu a scazut cu 5% dar cred ca sunt destul de plictisitoare, deci ma abtin. Motive pentru aceasta trecere sunt destule. Incepand cu pretul si terminand cu interfata foarte prietenoasa.

Dar ce ne facem cand de la 10% se va ajunge la 80%. Si ma refer aici la locuintele cu televiziuni digitale? Cand din 5-6 antene de receptie la un bloc vom ajunge la 50-60. Va deveni Bucurestiul [si nu numai] un oras de antene parabolice?? Se va ajunge ca in regimul trecut ca blocurile sa fie sufocate de antene?? Nu e destul de trist cu blocurile gri, ne mai trebuie si ligheane albe?? Sau se va gasi o solutie de compromis?? Ca de exemlu amplasarea unei antene gigant pe terasa cladirilor?? Dar atunci nu va arata capitala ca un centru S.E.T.I.??

Desi arata la fel de urat, cu firele spanzurate de toti peretii, stalpii si atarnate de toate blocurile parca ne-am obisnuit. Si orice ar fi nu arata chiar asa de rau ca farfuriile alea atarnate pe la geam.

P.S. Poza gasita de google AICI.

Revin...

0 pareri: