La multi ani bai Coltule!!!!

Cu ceva ore intarziere, am hotarat sa anunt si eu marea veste. Acum fix un an, pe la ora 10 dimineata, a luat nastere Coltul Meu. Era o Duminica. Imi mai aduc aminte si acum cum a decurs totul, dat nu am sa te plictisesc cu tampenii de astea.

Ce am castigat? As zice ca nimic. Dar as minti. Bine, nu bani, dar aproape 490 de oameni care sa te citeasca, eu zic ca e ceva. Nu conteaza ca a fost de scurta durata, am fost rege pentru o zi. AICI dovada, pentru cine nu are incredere.

Ar mai fi multe de spus, dar chiar nu am chef sa plictisesc. Ca bonus, am gasit pe google un alt Coltulmeu. Si brusc mi-am adus aminte ca in aceiasi perioada facuzem si pe ablog.ro pentru a ocupa domeniul. Unii din voi sigur isi amintesc. AICI.

Pe scurt, La Multi Ani Coltului pentru 1 an de existenta. La mai mare.

P.S. Am recitit tot blogul, si sincer nu imi vine sa cred ca alea sunt ideile mele.

Revin...

3 pareri:

Fritz said...

La multi ani ! Si la mai mare !

Teo said...

La multi ani bai Coltulei, ca in afara de fratele propagandist nu vrea nimeni sa cresti :D

Anonymous said...

la multi ani bai Coltule si s cresti mare si frumos:P...!!!