Treaba cu violu'

Intai vreau sa incep cu raspunsul la intrebarea din postul trecut. Aia cu pasca. Intrebam ieri care e plurarul la cuvantul pasca. Si potrivit DEX-ului online, păşti e pluralul la cuvant. Asa. Bine ca am lamurit-o. Sa trecem la lucruri mai serioase acum.

Bun. Daca te uiti la televizor, mai ales la alea de la ora 5 [mama de cand nu am mai fost acasa la ora asta], ai sa-i vezi ca prin toate comunele astea mai ascunse asa, se gaseste cate un pustan care sa violeze cu BESTIALITATE o babuta de 89 de ani. Si aici vine intrebarea. Poate fi violata o femeie cu blandete?

In parerea mea insasi intretinerea de raporturi sexuale prin constrangere [violenta sau profitand de imposibilitatea de a se apara] se poate face altfel decat prin bestialitate?

Ma,acum sper sa nu mai fi vorbit despre asa ceva. Desi am impresia, da' mi-e lene sa citesc din urma. Maine daca am chef postez treaba cu patul. Ca o avanpremiera am sa pun titlul din seara asta. " Patul, cel mai bun prieten al omului".

Revin...

1 pareri:

Fritz said...

Bine ca nu se lasa si cu rupere de lenjerie intima !
"Numa de bine" la adresa SRI si MIRA !