Bilant

Ete domle c-am facut si optas....astea.... 22 de ani. Le multumesc mult celor care nu m-au uitat [mai ales celor care nu ma asteptam], numai bine celor care M-AU uitat si ... cam atat. Cu ocazia asta am sa reincep o rubrica ce candva constituia atractia principala pe minunatul blog. Ce mi-a placut/NU mi-a placut la ziua de azi. Si incep cu

Ce mi-a placut:

1. Ca a fost ziua mea si chiar daca am facut 22 altii sunt mai batrani [asta stim noi pentru cine e]
2. Ca de ziua mea am fost la munca de buna voie, chiar daca nu aveam nici o obligatie.
3. Ca eram la supermarket si casiera mi-a zis la multi ani [poate si pentru ca tocmai cumparasem bomboane si suc]
4. Mesajul de la Mariana [care a fost asa din greseala, oricum foarte tare]
5. Toata ziua.
6.Atmosfera de la munca.
7. Vinul.
7. Te grabesti aaa???
8. Atmosfera de acasa, care sincer nu ma asteptam deloc
9. Ca sunt troznit acum.
10. Ca a mai ramas mai putin de o saptamana.


NU mi-a placut:

Ei aici e destul de complicat, pentru ca la inceput vroiam sa nu scriu nimic. Asta pentru ca nu a fost nimic nasol la ziua de azi. Dar in timp ce scriam alea de mai sus, mi-a venit in cap un lucru nasol. Partea nasoala e ca l-am uitat. Deci....

1. Ca am uitat ce vroiam sa spun aici.
2. Ca desi a mai ramas putin, totusi mai sunt destule zile. [nu era asta]

Cand vroiam sa fac incheierea mi-am adus aminte
3. Ca a inceput telefonu sa broscaiasca inca de la 7 30 si m-am gandit ca e marlanie sa-l inchid.

Cam atat pentru azi. Inca o data un sincer multumesc pentru urari. Si chiar daca n-am raspuns la mesaje asta nu inseamna ca nu au fost tari sau ca le-am trecut cu vederea. Iar daca citesti randurile astea acum si te gandesti ca domle "cum am putut uita", stai fara grija. Mai e una si la anu, tot pe timpu' asta.

Sa traiesc!!

P.S.: Mi-e lene sa recitesc, deci daca vezi vreo greseala treci si tu cu vederea. Dar din proprie experienta, nu prea fac greseli in scris intr-o anumita stare. Cu vorbitul e mai greu.

Acum 2 episoade din OZ. La primul ma uit si la al 2 lea adorm. Ne vedem maine dimineata.

Revin...

4 pareri:

alexandru(sau vasilica prietenii stiu de ce ) said...

LA MULTI ANI ! inca odata Domnule Bontas.....sa traiesti trei...astea 100 de ani :D

Fritz said...

Ho ! Ca mai este putin si totusi.......................asa de mult! :| (fata impara)

NaSha said...

Aha! Deci msg meu care nu a fost din greseala a fost mai putin tare k al....Marianei (parca)....bn Teo....

NaSha said...

aha! deci msg meu care nu a fost din greseala a fost mai putin tare k al .....marianei parca....bn teo....