Hop cu reveneala

Dupa doo saptamani de fermierit si net prin furculita, iata ca imi fac din nou aparitia pe plaiurile veveve-iene. Deja revenirile mele sunt celebre, deci nu cred ca e nevoie sa ma intind prea mult. Motiv pentru care trec direct la subiect.

O mai tii minte pe Simona Sensual? Aia de face sarituri de la 4000 de metri in costum de baie. Ei bine, in timp ce orbecaiam pe net, ia fii atente ce gasesc in stransa legatura, bineinteles, cu "minunata" blonda.



Nu lipsesc desigur mertzanu', geanta Lui Vitoo si lantul "Da cu Grebla" de la gat.

Daca e sa-l luam la bani marunti, cred ca mai mult a costat prestatia DIVEI de dupa filmari decat productia in sine. Pana si desenele de pe fundal sunt facute cu Graffiti Creator.

Oricum ramane memorabila partea cu te misti incet ca un releu [cel putin asta inteleg eu]. Cred ca am sa adopt vorba in vocabularul uzual.

Si pentru ca m-am cam dezdrabalat cu filmuletele de pe iutub, urmatorul post promit ca e doar cu scris. Poate si o poza. Dar fara filmulete.

Revin...

0 pareri: