Concluzii de dupa concert

Fost aseara la concert Armada. Suburbia renovata, nu mai fusesem de ceva timp, seara in care beam si eu bere, intr-un cuvant frumos. Guess who cu flori ilegale trezeste amintiri, ctc-scandal, bitza, si altii au dat tot ce au avut mai bun vreo 2 ore.

Insa unde vroiam sa ajung. Cand sunt 200 de oameni intr-o incapere de 150, nu e aer, fum de tigara peste tot, prietene, ce cauti sa te duci mai in fata? Te impingi, te strecori, te bagi tu pana la urma.

Oare astia au ceva in capul ala? Sau poate sunt eu prost si nu-mi dau seama ca in fata sunt tot timpul locuri libere. Ar trebui sa scrie pe biletu' ala de ti-l da la intrare: "Nu fi prost, du-te cat mai in fata"

Inca o chestie "tare", un babalau care a stat in spatele meu [la propriu, mai avea putin si il duceam in carca] era el pe treaba lui acolo, canta mai tare ca boxele, stia mai multe versuri decat ala de pe scena, racnea aiurea, era tot timpul cu vreo 2-3 secunde in urma, si avea si figura de semiretardat. Din ala de-i curge din gura. Partea buna a fost ca facea racoare acolo cand racnea. Dar instinctele criminale au fost la ele acasa. Ma gandeam cum ar fi sa-i infig sticla de bere in gat. Cu partea mai groasa.

In fine... noi sa fim sanatosi ["ca boala vine singura"-asta a zis-o cineva da' am uitat cine]. Acum il las pe Liviu sa scrie si el pareri. Si daca nu stii cine e Liviu, nu ai ce cauta aici. Vezi ca e un x rosu sus in dreapta. Apasa acolo si ti se va arata persoana iubita in vis.

P.S. Cea mai mare idiotenie auzita azi. Cica internetul va ramane fara locuri in 2 ani. Sunt curios in cat timp apar si massuri[muriti incet].

Revin...

0 pareri: