Animale de companie

Bine v-am gasit.
Incepand de azi am mana libera de la tovarasul meu Teo sa postez pe acest blog.
Altfel spus: Domnul Teo imi ofera deosebita placere si onoare(in acelasi timp) sa scriu in acest "colt" ce imi trece prin cap(pe romaneste).

Primul meu post se refera la animale de companie.
Cam toti in zilele noastre au animale de companie,mai mici sau mai mari:caini,pisici(nu prea le suport),pesti,papagali,broaste testoase,hamsteri etc.

Am onoarea de a ma incadra in aceasta categorie,detin un papagal,e mic si galagios,foarte galagios,am ajuns sa cred ca papagalii se numara printre cele mai stresante animale de companie.
Il am de aproximativ 2 luni dar de o saptamana a inceput fraieru' sa prinda curaj si incepe sa cante cum se face lumina afara;acum stau si ma gandesc ca e inca iarna ...dar ce o sa fie la vara cand se lumineaza pe la 5

Mai bine imi luam un cocos,ala canta odata pe ora,in schimb papagalu meu isi rezerva toata dimineata pentru a-si regla corzile vocale cam pana pe la 10:30-11.
Nu e primu papagal care il am dar asta e cel mai sarit de pe fix,poate a fost atacat energetic mai ales ca la noi in romanica orice e posibil o sa ii pun ceva violet la colivie poate e potoleste intr-un final.

A mai avut un prieten pagagal rasa Marele Alexander si se trezea juma'a de bloc cand incepea pasarea sa cante,dar asta macar imita limbajul uman. Aici
Apropo si o faza comica referitoare la Marele Alexander spusa de acest prieten:cand baga mana in colivie purta manusi deoarece are un cioc ascutit si puternic care poate lasa semne destul de neplacute.

Daca stai la curte un caine este ideal,daca stai la bloc ai pus-o,iti intoarce casa pe dos daca nu reusesti sa il dresezi la timp.
Referitor la pisici,obisnuiam sa le chinui cand eram mai mic :D,nu pot sa le suport,doar cat sunt mici,dar dupa ce cresc mi se par parsive.Daca mai ai si o mata care sta toata ziua in picioarele tale,ajungi sa te impiedici de ea si sa cazi ca prostu prin casa.

Cel mai ok mi se pare un acvariu cu pesti,sunt cei mai linistiti(nu latra,nu miorlaie,nu canta) poti sa dormi linistit si tu,sunt si usor de intretinut.
In anumite momente sunt si disctractivi,de exemplu daca ai mai multe specii se mai alearga intre ei,se mai si omoara din cand in cand.

Asa ca aveti grija ce alegere faceti daca vreti sa va luati un animal de companie.

0 pareri: