O postare de umplutura



Din cate ai vazut Coltul Meu si-a luat putin concediu. Acum ca am revenit, cu forte proaspete si genunchii franjuri, e timpu' sa ne ocupam putin si de minunatul blog. Asa ca, in cele ce urmeaza, vreo cateva chestii de-mi trec prin cap acu'.

Prima chestie de-mi trece prin cap: Se foloseste excesiv in ultimul timp expresia "din toate colturile lumii". Si intrebarea vine singura. Lumea [Pamantul] nu e rotunda? Cine dracului a vazut planeta cu colturi?

Doi: Am observat ca in ultimul timp a devenit un trend sa fii anti crestinism. Defapt anti orice religie. De unde chestia asta? E ok, ai boala pe popi, ca-s hoti si-si trag din banii babelor, dar de la asta pana la a profana o religie pentru unii sfanta, nu-i cam mult? Aaa si pun pariu ca astia de sunt contrariati de "manipularile religiilor" [nu ca nu ar fi adevarat] isi fac ditai crucea cand trec pe langa o biserica.

3. Drogurile. Si mai exact câcaturile alea legale. Toata lumea a ajuns sa se drogheze. Nu se mai pot distra putoii daca "nu trag ceva, frate". Si iarasi vine intrebarea. Decat sa dai o galagie de bani pe cine stie ce cacat iti dau aia pe acolo [muguri de prin copaci sau condimente de bucatarie] mai bine mai pui putin si iti iei ceva calumea. 


IV: Asta e ultima. Majoritatea astora de au blog se cred superiori celorlalti, fara blog. De unde asta, nimeni nu poate explica.Dar alege un blog oarecare si citeste pe acolo cateva chestii. Ai sa vezi ca 90% sunt numai critici si nemultumiri. Asta in conditiile in care ala din spatele monitorului nu face nimic mai mult decat sa scrie cateva randuri.[eu am 3, deci ma pot considera triplu superior?]


Si 5: Asta mi-a venit brusc. De ce se spune din spatele monitorului? Omu' care foloseste calculatorul nu e in fata monitorului? Eu am in spatele lui un perete. Cred ca si ceilalti la fel.


Atat.

0 pareri: