Top 5 cele mai sexy personaje din S.F.-uri

Aseara am vazut un film din asta mai SF asa. Cu paranormali, puteri, flacari violet si tot asa. Frumos. Eee in filmul asta era o fatuca, chiar simpatica de felul ei asa. Si mi-a iesit din cap un gand atunci. Ce-ar fi sa fac un top al celor mai bune 5 personaje din filme de astea. As putea sa fac din filme normale, dar la cat sunt de indecis, cred ca ar trebui sa fac un top 250 si i-as lasa pe aia de la FHM fara paine. In fine, nici asa nu mi-a fost prea usor. Sunt sigur ca mai exista si prin alte locuri vreun top din asta, dar mi-a fost lene sa caut pe Bing. Plus ca n-am vrut sa fiu influentat [deci cum suna zici ca ma pregatesc de vreo 2 saptamani pentru treaba asta].

In continuare urmeaza topul. Am sa pun de ala cu "citeste mai departe" sa nu se strice pagina asta de tot. Asa ca, fara sa o lungim aiurea, iti prezint TOP 5 cele mai sexy personaje [femei, dracului] din filme S.F.

5. Pe ultimul loc o avem pe Leeloo, interpretata de Milla Johovich. Extraterestra din "Al 5 lea element", care defapt nu e foarte clar daca era extraterestra sau extraterestru. Poate aia au "reparat-o" acolo cum le-a venit lor in cap. In orice caz, prea putin ne intereseaza pe noi, personajul lui Bruce Willis ar trebui sa-si faca griji. Deci pentru naivitatea si parul portocaliu, dar in primul rand pentru bandajele alea albe in loc de haine, merita un onorabil loc 5. [pe dracu onorabil, e ultimu' loc]

4.Pe penultimul loc, un personaj mai putin cunoscut, din simplul motiv ca si filmul a fost mai slabut. E vorba de  Carmen Ibanez [Denise Richards in realitate] din filmul "Starship Troopers" [sau Infanteria Stelara la noi]. Asta e fatuca aia cu buze de zici ca a supt aerul din borcan. In primul rand pentru asta, dar mai ales ca are tatele mai frumoase decat Johovich, primeste locul 4.

3. Uite aici mi-a fost cam greu sa ma decid. Dar cum topul e facut pe personaje, nu pe actrite, am zis sa o trec pe asta la mijlocul clasamentului. E vorba Mikaela Banes [jur ca nu stiam cum o cheama in film,m-am uitat pe internete]. Pe scurt. Megan Fox in "Transformers". Nu mai tin minte, dar parca Fox era inainte de operatie. Asta nu inseamna ca nu era groaznic de buna, dar parca ii lipseste ceva. Si daca nu ma insel e vorba de 2 bucati silicon made in SUA. Locul 3, din simplu motiv ca nu se compara cu ce urmeaza.

2. Loc de vice campioana. Deja de aici treaba devine serioasa. Aeon Flux, daca iti zice ceva numele, a fost jucat de Charlize Theron, si asta a facut ca filmul sa nu fie cea mai de cacat productie a tuturor timpurilor. Duduia asta arata nemaipomenit, mai ales blonda, dar in filmu' asta, i-au pus astia lentile de contact, au antrenat-o putin si nu stiu de dracului i-au mai facut, da arata bine de tot. In realitatea daca ar fi sa punem in acelasi top, Megan Fox ar fi fost cu mult peste Theron, dar inca odata, aici vorbim de personaje.

Si [sunet de tope, trompete si elefanti] locul 1. Aici nicio surpriza, cel putin din punctul meu de vedere [nu te asteptai sa zic asa ceva]. Daca Sue Storm iti spune ceva, inseamna ca ti-ai dat seama deja cine e. Daca nu, vei afla in 2,35 secunde. Jessica Alba in Fantastic Four.Femeia invizibila, mai exact. Asta pentru ca nici macar n-am vazut filmul, dar pe Alba poti s-o ungi cu cacat, s-o bagi intr-o vidanja, sa-i dai drumu' in Dambovita si tot pe locul 1 ar ajunge. Pentru ca na, vorba aia, e topul meu si daca vroiam o puneam si pe Zoe Petre sau Elena Nistor. [Ca cadou, asta are poza mare]

Cam asta e tot topul. Am sa mai fac si alte topuri, pentru ca sunt convins ca-ti cam plac. Ca oricarui roman, de altfel. Aaa, am vazut ca au intrat si cativa straini. Da aia ori sunt cu proxy, ori nu inteleg nimic, deci pentru aia nu fac topuri.
P.S. Pentru poze nu pun sursa, ca am uitat de unde le-am luat. Daca am incalcat vreun drept de autor, sa-mi zica aia, ca le scot imediat.

O zi buna, sau noapte buna, depinde cand citesti.

0 pareri: