Coltul Meu si pe Twitter

Asa cum am vazut pe la altii care au blogea, daca nu ai twitter, esti degeaba. Asa ca, am zis sa-mi extind imperiul  media-blogeristic si sa-mi fac si eu unu' din asta. Uite AICI il gasesti. Inca nu m-am apucat calumea de el, inca ma obisnuiesc cu interfata. Poate fac si ceva schimbari pe acolo.

Care-i vrajeala cu twitteru asta? Va fi un fel de Coltulmeu, dar fara poze, linkuri, clipuri si nu mai stiu ce. Pe scurt, cam tot ce-mi trece prin cap si pot exprima in 140 de caractere. Chiar vreau s-o vad si pe asta.

Deci tine minte. Din cand in cand, mai arunca un ochi si pe Coltul Meu mai mic. Il gasesti pe la linkuri in coloana aia din dreapta. Si tot acolo, am mai pus o chestie sa-ti arate ce scriu acolo. Nu prea imi place, sa vad daca o tin sau nu.

Aa, ai vazut ca iar ne-a luat zapada pe nepregatite? Ca doar meteorologii aia vorbesc aiurea. Nu-i ia nimeni in seama. Era sa uit de asta.

0 pareri: