Ce mi-a placut/NU mi-a placut la ziua de azi


Revin cu rubrica:

Mi-a placut:

1.Ca m-am trezit super usor la o ora destul de aiurea 07:56
2.Ca iar am mers de nebun prin centru
3.Ca m-am reintalnic cu o veche cunostiinta(nu...nu a murit :D )
4.Cam toata ziua de azi, cu mici exceptii
5.Ca e a 2 a zi cu cate 10 cititori unici(ii salut pe toti.apropo cand am zis ca as vrea sa beau o bere cu fiecare am uitat sa zic ca fiecare isi plateste consumatia)

NU mi-a placut.

1.Ca intr-un oras cu pretentii de capitala europeana poti face 2 statii de autobuz in 40 de minute(multumim Videanu)
2.Ca m-am dus ca bou degeaba la scoala ca nu a venit profa(cred :D, ca nu am prins finalu)
3.Ca a fost un cancer groaznic si mi-a inghetat chelia.
4.Ca in loc sa ma urc in 16 m am urcat in 5 si am mers o statie ca bou aiurea.
5.Ca desi mi-am facut si eu abonament nu vine nici un controlor(proasta investitie)
6.Ca iar mi-a fost lene sa pun ceas pe blog(maine pun sigur+sectiune de linkuri...doar am promis)


O zi buna in mare parte, mai putin pentru cei ce au nesansa sa se afle pe sectiunea de drum dintre foisor si hala traian(asa imi doresc cateodata o calamitate sa distruga tot orasul,mai putin fire si mare parte din oameni).Maine(care defapt e azi-12:46- sper sa fie o zi mai buna).

Revin...

0 pareri: