Ce mi-a placut/NU mi-a placut la ziua de azi.

Dupa o pauza mai lunga revin cu rubrica.

Mi-a placut:

Ca a fost cald
Ca am ajuns la ora lu'Mazilu
Ca Libertatea a avut ţậţe
(La ora la care am scris aparuse deja editia de "maine";da vad ca si asta are :D happy day)
Ca am visat ca eram pompier
Ca a mai aparut un episod din Rome(si l-am vazut :D)
Ca am dormit "la pranz" ca pe vremuri

NU mi-a placut:

Ca iar m-am trezit devreme(07:56)
Ca am avut o durere de ficat groaznica(oare de la ce?????)
Ca a fost aglomerat pe la Foisor(iar mi-am luat teapa cu 79 in loc de 133).
Ca mi s-au terminat bateriile la telecomanda si merge super greu(pana maine cand ii fac felu)
Ca am aflat pe propria piele ca smantana pe musaca nu merge deloc.
Ca iar am apa la 5 litri(frate nu sunt vaca sa beau din galeata---->iar o arunc :D)



Cam atat.Sper sa bag si maine.

Revin...

0 pareri: