The Departed(2006)


Am reusit in seara asta, in sfarsit, sa vad si eu The Departed.Dupa ce s-a facut atata valva(nu vulva, aia e alta treaba) la oscaruri ma asteptam sa fie un film bun.Si nu a fost.Defapt a fost extraordinar.Sau cel putin asa mi s-a parut mie.

In mare parte e vorba despre un politist, Billy Costigan, interpretat magistral (si eu chiar nu pot sa-l sufar ) de Leonardo Di Caprio ce provine dintr-o familie de mafioti si infractori(probabil ca era din Romanica).Omu' se infiltreaza in organizatia unui anume Frank Costello(Jack Nicholson face cam tot filmu) si ii castiga increderea.Ce nu stia el e faptul ca si numitul Costel :D are un infiltrat in cadrul politiei.Si asa o cursa de-a tom si jerry care il descopera pe care, cine are telefonul mai urat(n-am sa inteleg niciodata de ce la americani sunt numai telefoane cu clapa). Rasturnari de situatie, impuscaturi, femei(cateva) si cam tot ce-i mai trebuie unui film politist.

Sfarsitul ma lasat cu gura cascata, exact pe dos fata de ce ma asteptam eu.Cel mai mult mi-a placut faza de final, cand arata un sobolan si cupola aurita(nu am inteles ce vrea sa reprezinte).Faza cu sobolanu vine dupa ce Nicholson striga tot filmu " i smell a rat"

Ce mi-a atras atentia si nu am putut sa trec cu vederea e faptul ca numai baietii rai fumeaza in filmul de fata.Mesaje subliminale sau ce?

Ca o concluzie filmu merita vazut chiar daca tine vreo 2 ore si ceva.Chiar imi doream sa vad un film bun. Ti-l recomand si tie, iar daca nu-ti place te invit sa ma injuri aici.

Revin...

0 pareri: