Pareri si pareri



Parte a unei discutii cu un anume Doru cu privire la prezentul blog:

eu:ce parere ai
eu:iti place?
doru:de cacat
doru::D
eu:ms ms
eu:prima parere sincera
doru:da rau...irecuperbil

dupa care isi shimba parerea

doru:tare ma
doru:ma uitam cata p$%a(baietii chiar se exprima prin acest cuvant) mea inspiratie are un om care termina un babanu in 2 ore
eu:ma bucur ca ti place

iarasi o rasturnare de situatie :D

doru:te bucuri o p!^a(iar cuv. ala urat) ma zic si io ca imi place sa nu imi strigi dupaia ca mam cacat in munca ta

alte discutii, dupa care faza tare

doru:frate pai u esti primu om caruia ii place sa se cace altii
doru:in munca lui
doru:si aia care mai fac wc-uri da asta e alta treaba

Ca o paranteza, a trebuit sa asez locul literelor in cuvinte din urmatorul motiv:

doru:ma frate u intelegi ce scriu
doru:ca io ma crucesc cand vad ce iese
......
doru:nu am bagat nik la matze de dimineata e de inteles


Asa ca bai Dorule te-am facut vedeta(dai tu berea aia acu' :D)
Sper sa nu-mi ceri drepturi de autor si alte alea.
Am si dovada ca ai fost de acord:D
Revin...

0 pareri: