Seara dansanta ( I )

4:55. AM.Adica dimineata.Duminica dimineata.Universitate.Eu.O tigara.Defapt ce a mai ramas din ea. Liniste.Idiot de liniste.Chiar stateam si ma uitam asa cat de gol poate fi Bucurestiul. Vorbisem cu cineva sambata cum ar fi ca in New York sa fie densitatea din Alaska.Si da.In Bucuresti era densitatea populatiei egala cu cea din Alaska.Adica doar eu si vreun bou de taximetrist(care nu vor nici in ruptul capului sa ma duca si pe mine pana acasa urmand sa le platesc la prima pensie).Deodata aud sunet de trolebuz.Futui......Pana in statie vreo 40 de metri.Baga tata fuga(zici ca eram Szabo).Mi se prinde ghiozdanu intr-un stalp de ala antiparcare( :D ). Injur.Ma urc(bineinteles ca a trebuit sa apas pe buton de parca animalu nu m ar fi vazut ca alergam pe langa el).Ma pun pe scaun fericit.Cand vad ca bou intoarce la Rosseti.Defapt eu eram bou ca nu m-am uitat ce numar era.Cobor la prima si o iau usor pe jos.Injur.Fumez.Iar injur.Ma chinui cu o durere groaznica de stomac.Da, ma trecea rau.La prima(Armeneasca) mai vine unu.Tare, de data asta ma uit :69-da exista).Rad si ma urc.Merg o statie(apropo era de ala nou-urat rau de tot).Ajung in sfarsit pe Mosilor.Mai am o statie pe jos si aia e.Aprind o tigara, mai admir o data linistea orasului, si o iau usor din loc.Ce sa vezi frate ca ma apuca iar crampele si aproape ca alergam.Bineinteles, ajuns acasa nu gasesc cheile, le gasesc, incurc cheia, si tot asa.3 secunde imi mai trebuiau si ala eram.Chocolateeeeeeeeee!!!!!.

Dupa vreo 10 minute, usurat, ma pun in pat si ma trezesc pe la vreo 3.Au ficatu.Si nu am baut mult.Cred ca am imbatranit.Nasol.Defapt mai am putin si fac 21(sau 18??) de ani si intru in randu babaciunilor :D. Bosorogilor in cazul meu.

Revin... cu povestiri despre seara dansanta.A fost prea tare.

P.S. : mi-e prea lene sa recitesc.daca vezi vreo greseala, baga comment :D (mersi)

2 pareri:

Anonymous said...

cand spui acolo chocolateee te referi la mine? Mai ce sa spun,ma bucur ca ti-a placut si ca te-ai simtit bine,din punctul meu de vedere a fost super tare plus k nu ma asteptam sa iasa atat de bine si sa se simta toata lumea in largul ei si sa beti frate atata ca m-ati dus la sapa de lemn...da a meritat
Pentru cei ce mai citesc aici si au fost in utopia de ziua mea,va multumesc din suflet pentru flori si cadouri care mi-au placut fff mult si ma bucur din suflet ca v-ati simtit bine(da stiu k ma tot repet cu sumtitu asta bine da ce sa-i faci....sunt si eu happy si nu-mi pasa si pana la urma who gives a fuck about that?)
by milkutza sau chocolate mai nou (prietenii stiu dc,p.s-nu are legatura cu Africana =)) )

Anonymous said...

* "(da stiu k ma tot repet cu sumtitu asta bine da ce sa-i faci.... " aici am vrut sa spun k ma tot repet cu SIMTITU nu sumtitu bine in sensul k am tot spus k m-am simtit bine,ca imi pare bine ca si invitatii s-au simtit bine...etc,ati prins ideea
by milkutza