Din nou muncitor


Dupa o pauza de vreo 3 luni am decis ca e timpul sa revin in randul celor ce au o slujba stabila, bina platita si nu in ultimul rand plina de satisfactii sufletesti(vezi sa nu).

Care defapt lucrez 4 ore din care una muncesc, 2 stau si ce a mai ramas ma prefac si eu pe acolo.Ai fi tentat(a) sa zici ca o ora ma prefac.Defapt cred ca mai ramane o jumate :D .Doar sunt roman , n-o sa stau eu tot programu la munca.Partea buna e ca vin bani.Cate 100 de lei (nu roni ca nu exista moneda asta) pentru fiecare ora pe zi lucrata(adica 400 ma nu te gandi aiurea).Partea urata e ca tre sa fiu la 6 si 15 acolo.Partea buna e ca scap la 10 daca nu mai devreme.Partea proasta e ca mai mult ca sigur o sa adorm in tramvai.Partea buna e ca... ei bine s-au cam terminat partile bune.
Pentru maine imi doresc sa nu prind loc pe scaun(mi-e destul de greu sa dorm in picioare), Cora sa ia foc si sa nu mai ramana decat KFC, sa gasesc vreo 213 euro pe strada, sa se termine cu incalzirea globala, sa... stai ca am dat-o in abureli.Defapt imi doresc sa ajung cat mai repede acasa sa ma culc la loc.

Din momentul de fata (21:12) mai am vreo 7 ore de dormit.Maine ma trezesc la ora la care alta data ma culcam.Fie ce-o fi.Vedem ce iese.

Revin...

0 pareri: