Seara dansanta III (parca )


Asearã am fost in 24.In club douãşpatru.Frumos.Muzicã, bere, curvãsãraie, iar bere, iar muzicã si tot asa.Aaaaa era sa uit de tigãri.Multe tigãri.Şi iar bere.Evenimentul a fost organizat cu ocazia zilei onomastice a numitului Florin(la multi ani bã si sã ai parte de tot ce-ti lipseste).Pe la vreo 5 fara 10 isi aduc aminte aia ca e timpu sa inchida si ne dau afara.O luam pe jos.Sportiv din fire ma hotarasc sa o iau pe jos.Imi era lene sa astept reatebeu.Faza tare e ca eram pe undeva langa Carrefour Orhideea si eu vedem unirii aproape.Am mers pe jos pana la Eroilor.Am mai fumat vreo 5 tigari.Dupa ce astept 226 pana imi vine a intretine relatii sexuale cu o persoana de sex opus(sunt hotarat sa nu vorbesc urat) constat ca e plin de oameni(la ora asta baaaaaaa??).Stau ca erou in picioare pana se elibereaza un scaun.Il vad.Il vede si Baba.Cum care baba? Baba diametral opusa.Si incep cursa nebuneasca pentru un scaun.Logic ca Baba a castigat.Imi musc buza si rezist eroic inca o statie pana se elibereaza inca un scaun.Ma asez.Din pacate mai aveam o statie.Cand sa ma ridic, hop si baba.Imi cam taie calea si se pozitioneaza strategic la usa.La coborare se misca infernal de incet.Cobor pe partea cealalta si ii dai calea la coborare :D.Ajung in statie la 79(Romana).Baba dupa mine.Vine 79 baba sus.Noroc era gol.Ajung unde tre' sa cobor baba la fel dupa mine.Cobor si bag viteza(nevoile astea fiziologice).Nu am mai rezistat pana acasa si am botezat un colt de strada.Noroc ca nu mai venea baba.

Inca ma resimt de aseara.Defapt ficatul nu eu :D

Revin...

0 pareri: