Mitsubishi Pajero si masturbatorul(peste 18 ani)

Ce poti sa faci mai bine si mai cu placere la o tigara in fata facultatii? Ei bine poti sa te uiti dupa masini.Asa se face ca ieri, dupa ce statusem vreo 10 minute si faceam bale la gura de ce trecea prin fata noastra [nu neaparat masini], apare un Mitsubishi Pajero.Faza la care Ministerul Propagandei exclama plin de mandrie: "Pajero inseamna masturbator in nush ce limba". Cum e si normal prin cap mi-a trecut imediat o tampenie de site descoperita in lungile mele explorari ale veveveului. Si uite asa, dupa cum am promis, minunatie de masturbator[acum si pe diferite culori]. Cam scarbos as zice eu.
AICI e si site-ul cu pricina, unde gasesti si un filmulet ce te poate convinge imediat. ATENTIE doar, trebuie sa ai peste 18 ani.

Revin...

1 pareri:

Fritz said...

=)) Ce misto a sunat asta "Ministerul Propagandei"...... :D suna asa a NAZI ! :D
Era de asteptat sa ti minte asta, daca era ceva mai important uitai ! Si o mica complectare: masina in cauza era Mitsubishi (sper ca am scris bine) Pajero Sport !