Ce mi-a placut/nu mi-a placut ieri

Reinvii una din cele mai de succes rubrici de pe minunatul blog.

EI bine ieri mi-a placut:

Ca m-am dus degeaba la scoala si am batut ce misca la facultate
Ca am fost la bere pe urma
Ca am plecat de la bere cu 5 minute inainte sa inceapa programul la munca
Ca la munca am stat destul de mult pe intuneric [cu spatele la perete]
Filmu' Boondoc Saints


NU mi-a placut

Ca functionarele de la Banc Post sunt tarfe
Ca funcionarele de la Banc Post sunt tarfe
Ca funcionarele de la Banc Post sunt tarfe
Ca funcionarele de la Banc Post sunt vaci
Ca funcionarele de la Banc Post sunt handicapate
Ca i-am zis aluia din Vale de seamana cu Nelu Ploiesteanu sa-mi aduca un Royal si el a venit cu o sticla de jucarie la 0.33 [greseala mea ca sunt chior]
Ca funcionarele de la Banc Post sunt tarfe
Ca mi s-a infipt mie o idee in cap cum ca si alea de la posta sunt ca alea de la Banc Post
Ca mai e mult tare pana la salariu

Cam atat. Sper sa revin cat mai des cu rubrica de fata.

Peseu: Scris intr-o graba a dracului de mare, necorectat si alte alea.

Revin...

1 pareri:

Mr Sun said...

:)))) deci tarfe, tarfe.. da cat au tarifu =)))