In mortii lor de gemeni

Cred ca lumea a luat-o razna in ultimul timp. Sa fie de vina stresu' , aglomeratia asta idioata, trecerea de la un mediu la altu. Dracu stie. In orice caz nu inteleg cum pentru orice problema nu se gaseste decat o solutie: pastile, spanzurat, otravit, aruncat de pe bloc, cacat, mai stiu eu ce cretinitati. Nu inteleg cum altii sunt in stare sa rezolve si problemele altora, iar unii [in mortii lor] nu au cum. Sau e mai usor sa zici ca te arunci si gata?

Si pe la tv e plin de asa ceva. Toti se arunca sau se spanzura. Oare am devenit un neam de emo?? Un neam de sinucigasi? Oare chiar sa nu mai existe alta scapare??

Eu chiar nu mai inteleg. Ma depaseste rau de tot.

[Cu siguranta am sa mai..] Revin...

1 pareri:

Fritz said...

:)) eu as avea o solutie dar ar fi una FINALA! :-" >:) :D