Viata dupa 29.01


Unii zic ca ar lovi Pamantul. Altii zic ca va trece foarte aproape de noi. Mai sunt si aia care sustin ca pietroiul ar fi incarcat cu electricitate negativa si chiar daca nu va ajunge pe Terra, va avea efecte devastatoare.

Eu nu am facut decat sa transmit mai departe o stire vazuta pe net. Normal , am fost catalogat nebun. Drept urmare, uite-te si tu. Concluziile le tragi singur.



Linkuri: AICI, AICI,AICI si AICI [NASA]

Ar mai fi fost link catre antena 1 dar la ora asta cred ca au probleme cu site-ul. Interesant faptul ca desi pe net circula de ceva vreme, in mass media pana astazi [sambata] dimineata nu am vazut nimic referitor la acest eveniment.

Ramane de vazut ce se va intampla. Sper sa revin si pe 30 dimineata.

Pentru cei interesati, numele lui este TU24 [foarte rusesc suna]

P.S. Melodia: Sting-Fragile

Revin...

2 pareri:

Fritz said...

Hombre, tu sa te iei de mana cu "fratii" tai, jidanii aia care ne tot amenintau cu sfarsitul lumii prin biblie! ;) Sper sa nu le impartasesti soarta: AUSCHWITZ ! :D

Anonymous said...

da...ciudat multe filme despre sfarsitul lumii la inceputu lu 08'..aiurea...(vezi si I'am legend)...de ce oare ? invevitabilul oare e chiar asa de aproape..sau doar marketing :D..se pot face bani frumosi si cu ''sfarsitu lumii asteia'' :))..ps:Nimeni altu..