Alte intrebari existentiale

Bun. Ziceam ieri ca am multe de spus. Si chiar am. Faza e ca trebuie sa mi le aduc aminte intai. Cred ca am sa umblu ca pensionarii aia cu un carnetel dupa mine sa-mi notez ideile. Trecem peste asta si ajungem la ce vroiam eu defapt sa zic.

1. Am vazut astazi o reclama la Ciucas. Stii, reclama aia cand era soferu' ala de tir si un cerb in camion si se opreau sa bea bere? Si porma animala zicea ca " sa ne calmam ca doar nu suntem animale". Ei, asta cred ca e ceva de genu' continuare sau ceva asemanator. Faza e ca omu' si caprioru stau pe patura, pe malul unei ape si isi arunca priviri de alea. Stii tu de care. De ALEA!

Si aici incep sa ma framant. In primul rand e zoofilie. Se pedepseste de lege si de moralitate in primul rand. Iar in al 2 lea rand, presupunand ca nu te dezgusta nimic la zoofili si esti de acord cu ei, ala e cerb. Nici macar caprioara. Cerb frate cerb. Automat soferu' devine zoofil homosexual [nu pot sa mai zic poponar pentru ca de azi sunt baiat bun]. Sa nu mai spun ca in reclama precedenta, omu' tipa la nevasta-sa.

Oare chiar suntem invadati de reclame cu homosexuali?? [nu pot sa mai zic poponar pentru ca de azi sunt baiat bun]

2. Ca tot veni vorba de reclame, a observat cineva ca mai in toate spoturile astea, apar o mama si un copilas? Si copilul ala se loveste sau nu stiu ce, si vine ma-sa si il aranjeaza sau mai stiu eu ce. Si te intrebi atunci ca orice om normal, unde-i tac-su?? Si daca iti vine in cap ca nu are, asta inseamna ca femeia e una usuratica? [nu pot sa zic curva pentru ca de azi sunt baiat bun]

3. Si daca tot am vorbit de mame si tati, in seara asta pe PRO TV e Comando. Filmu' ala care alaturi de cotele apelor Dunarii si vocea lu' Elena Nistor de pe casetele video ne-a marcat copilaria. Ei bine in filmu' asta, la inceput e Arnold cu fiicasa. Dar surpriza... unde-i nevasta-sa/ma-sa??? Asta pentru ca tot am vorbit de cerbi si homosexuali[nu pot sa mai zic poponar pentru ca de azi sunt baiat bun].

Mai am intrebari da' mai bine ma uit la film, pentru ca desi mi s-a parut cea mai proasta alegere a PRO TV-ului cu filmul asta, cred ca o sa aiba audiente record.

P.S. : Postul nu e recitit. Deci toate sansele sa apara greseli. Atrage-mi atentia daca descoperi.

Later edit: E pauza la film, si am cautat reclama. Aia la Ciucas. Daca vrei sa o vezi e AICI [dai click]. Si pentru ca am avut timp sa o analizez in detaliu, uite-te de curiozitate la gatul sticlei. Si lumea zice ca eu sunt bolnav la cap. Obsedati oameni.

Revin...

2 pareri:

Fritz said...

Aha si de aia are ursu (sau mai bine spus URSUS) coada ca esti tu baiat "bun,cuminte"! :-"

Adi said...

Aceste reclame sunt rodul unor mintii aburite de vaporii de alcool din sedinta de brainstorming
Ce zici de reclama la bergenbier cu mosu' beat turta,care intra cu renii in casa?Ce sa creada un copilas?...Ca Mos Craciun este singurul roman fericit....atunci cand bea...