Deceptie


ATENTIE!!!!! POST FOARTE SERIOS!!!!! ROG A NU SE FACE CATERINCA!!!!!

--==SI CAM LUNG==--

Simt ca totul pentru mine s-a sfarsit. Subit nimic nu mai are rost. Fiecare secunda ce trece parca imi seaca intreg corpul de esenta vietii. Totul devine trist, ochii devin mici si o lacrima isi face aparitia in coltul ochiului.

Prin minte imi trec toate momentele, imi imaginez cum ar fi fost daca ar fi continuat. Desi totul mergea ca pe roate, s-a sfarsit mult prea brusc. Pe neasteptate. Mult prea brutal. Fara nici un avertisment, nimic.

Inca stau si ma gandesc ce am facut sa merit asa ceva. De ce exista atat de multa lume rea si egoista pe pamantul asta. Si subit trec de la agonie la un sentiment de ura, "ganduri criminale" imi trec acum prin fata ochilor. O forta cumplita ma impinge la pacat. Subit tot ce a fost frumos trece pe planul 2. De ce?? De ceeeeeeeeeeeeeeeeeee???

Asa. Acum dupa ce imaginatia ti-a luat-o razna, sa lamurim situatia. TCM [canalu' ala de intra noaptea in locul desenelor de pe Cartoon Network] a inceput sa bage subtitrari la filme. Prima seara am zis ca mi se pare. Am considerat ca e o greseala ceva. Dar ce te faci cand si in a 2 a seara continua degringolada? Si in a 3. Si tot asa.

Si te intrebi probabil de ce ma deranjeaza asa mult. Ei bine pe TCM ma uitam eu cand vroiam sa adorm. Si cu sonorul aproape de minim, imi imaginam ce vorbesc aia pe acolo. Adica vedeai pe cauoboiu ala cand il plesnea pe altu'. Si imi cam imaginam eu asa cum ii zice de mama si de altar si alte alea. Plus multe alte replici.

Acum mi-au luat si bucuria asta. Oamenii prosti au invins din nou. Mi se rupea mie ca erau nu-stiu-cati care nu intelegeau ce zice John Wayne cand nenorocea jumatate din oras. Oricum nu se uita nici dracu' la filmele alea. Ce rost are sa te uiti daca nu apare Vandam si Arnold? Daca nu da nimeni cu carata si nu explodeaza nimic, e aiurea.

Asa ca le dedic numai de bine celor cu brilianta idee si le doresc sa o vada in ciorba. Sa adoarma uitandu-se la mamele lor cum sunt violate intr-o mina de 200 de negri. Brutal, anal si neprotejat.

Si acum ca un bonus asa: Ochiul fiind relativ oval, exista coltul ochiului??? De cand ovalul are colt? Ca mie mi se pare extrem de dubioasa expresia asta. E exact ca la pizza, cand intrebi pe cineva daca vrea, si ti se raspunde cu: "da... vreau si eu un colt" . In conditiile in care pizza e rotunda, te sfatuiesc sa-i dai un restart[o palma dupa ceafa].

Mai am multe de spus, dupa ce 3 zile am fost rupt de lume.

Revin...

0 pareri: