Hai cu summit-ul

Mi-am tras azi in timp ce eram plictisit si fumam o tigara idee geniala de blog. Intamplarea facea ca din 2 in 2 minute sa treaca o masina de politie si sa mai apara asa de nicaieri un elicopter. Si zbang!! Frate ce avem noi de castigat cu summit-ul asta?

Coincidenta face ca in seara asta la sinteza zilei [emisiunea lu Gadea-ala cu fruntea pana la ceafa] sa fie cam acelasi subiect. Numai ca astia o ard prea dubios. Prea tehnic vorbesc. Asa ca hai sa analizam putin in cel mai pur stil coltulmeu-esc [imi place cum suna].

Bun, deci peste cateva zile, in Bucuresti vor veni unii din cei mai mari oameni ai planetei. Ca influenta vreau sa zic. George, Vladimir, Nicolas, Angela si altii mai anonimi putin. Oamenii vor discuta soarta lumii, pe unde mai trimit ei soldatei, ce tara sa mai cucereasca si alte date din astea tehnice. Pentru noi, ca oameni de rand care nu avem ce cauta pe Calea Victoriei timp de o saptamana, singurul beneficiu e ca avem liber cateva zile. Se mai trag si cateva marcaje, au aparut panourile alea de circulatie, se mai omoara cate un caine, mai gonesc astia curvele mai dupa colt si cam atat. Adica eu nu vad nici un alt castig de pe urma intrunirii.

Zicea nebunu' de Cristoiu ca practic noi suntem doar un hotel. Genial. Nu-mi venise asa ceva in cap. Parca ii si vad pe astia mari cum se gandeau in ce tara sa faca intalnirile? Si buf, hai dom'le in Romania, ca astia pupa bine si sunt destul de supusi. Si uite asa creste inima in noi ca vine nu stiu ce presedinte aici si ca suntem tara cea mai pazita din lume in perioada asta, si tot asa.De parca ar fi avut de ales intre 4342324 de tari si noi am iesit castigatori. Scarbos.

De castigat vor avea doar hotelierii. E ceva sa cazezi cateva mii de oameni. Bine, si operatorii de telefonie mobila [Vodafone, las' ca stim noi].Hai si Romania ca stat, dar doar pentru ca va ramane in istorie cu intalnirea din Neptun unde vor discuta Dubluve si Vladutz despre extinderea nato cu Georgia si Ucraina. Dar in rest, nimic.

Inca o idee si inchei. Cum poate Basescu, dupa ce i-a umplut frigiderul lu' Putin, sa-l cheme la el acasa[o forma de a scune]? E ca si cum l-as invita eu pe Andrei sa stea la mine. Ceea ce nu cred sa se intample in urmatorul infinit de ani.

Hai ca am mintit cand am zis ca e ultima idee si inchei. Asta e defapt ultima. In seara asta pe la 9 jumate la Obor, chiar pe Calea Mosilor, deci la vedere, cativa tigani se luasera la omor pe acolo. Adica unu' o incingea pe una si ceilalti ii faceau galerie. Normal ca am privit cu o placere sadica spectacolul. La un moment dat trece un Logan cu un agent si inca un agent, oamenii se uita la ei si isi vad de drum. In timp ce tiganca studia forta cu care pumnul tiganesc pleaca din punctul A si ajunge in punctul B [pifometrul ei] in mai putin de 0,45 secunde. Si imi trece imediat prin cap. Oare astia chiar sunt de la siguranta si incredere sau e doar o acoperire? Adica ar putea sa fie de la cine stie ce agentii secrete si sa se foloseasca de aceasta acoperire. Spun asta pentru ca in ultimul timp prea s-au inmultit echipajele. Nici nu stiam ca exista atatea in Bucuresti.

Nu cred ca ti-a placut postu' asta, dar trebuia sa imi vars amarul. As mai fi avut cateva de spus, dar intr-un post viitor.

P.S.: Stiai ca summit inseamna intalnire politica la cel mai inalt nivel? Asta asa, pentru ca cititorii mei sunt mai destepti decat ai lor.

Revin...

2 pareri:

Anonymous said...

si...iti dau un 10...din partea nostra a tuturor...;)....:P

Fritz said...

Mi-as......... mi-ai luat-o inainte cu post despre summit ! :-l(ala cu fata crispata)