Ma gandeam ca...

m-am apucat de acest blog pentru a avea un loc unde sa-mi vars ideile, nebuniile, supararile, revoletele, tot. O pagina pe internet acolo, unde sa scrie exact ce-mi trece in secunda aia prin cap. Poate de aici si numele de Coltul Meu. In perioada in care aveam script pentru masurarea traficului, la descriere aveam ceva de genu' "partea mea de internet cu care fac exact ce am chef" [da, stiu ca in loc de personal am scris personat in descriere, da' eram si eu emotionat].

Si aici apare problema. De curand am primit niste telefoane cum ca ar trebui sa nu scriu anumite lucruri, si ca de anumite persoane nu e bine sa ma iau. Altfel, urmarile nu vor intarzia sa apara. Nu am luat in serios si mi-am vazut de treaba. Au urmat acostarile pe strada, din partea unor baieti cu ochi mici si ceafa groasa. La fel, amenintari. Am continuat cu blogul, pana aseara cand pur si simplu nu am mai rezistat. Sunt sanse ca acest post sa fie si ultimul daca il postez, dar nu fac nici un compromis si voi merge pana la capat.

Hai ca vroiam sa scriu si eu serios dar se pare ca nu am nici o sansa. Intru cat m-am plictisit, am sa trec la un alt stil. Bun, problema e ca seara trecuta, o cititoare fidela, poate cea mai fidela [poate sa dea si licenta in "Coltul Meu"] mi-a atras atentia ca in ultimele posturi am tot vorbit de Andrei. Si ma sfatuia sa il trec la categoria subiecte inchise. Bine, s-a mai folosit si de un atac direct la persoana mea, dar sa zicem ca am uitat.

Acum sa iti faci o mica idee despre cine e Andrei si care e treaba cu el.Omu sustine ca e barbat. La prima vedere asa pare. Dar ce te faci cand acest "barbat" se da cu fond de ten, se penseaza, epileaza, foloseste rimelul [mascara dom'le, asa am auzit eu pe la tv] si are gesturi de printesa? Unde mai pui ca e superior tuturor celor cu care intra in contact. La fel,in viziunea lui. Da, ai ghicit. E homalau. Chiar daca unele voci sustin ca e bi, nu mi-a fost niciodata clar de ce ar fi vreo diferenta pentru mine. Din moment ce ai facut-o cel putin odata cu un barbat [pentru ca nu am nimic cu relatiile homosexuale intre femei] automat ai trecut in tabara cealalta.

Majoritatea oamenilor cu care intra in contact si ii cunosc inclinatiile se poarta cu el de parca totul ar fi in regula. Dupa care, rad cu gura pana la urechi la glumele cu poponari . Bineinteles in lispa lui. Toate astea pentru ca traim intr-o societate moderna in care ar trebui sa fim toleranti.

Adesea se face apel la libera exprimare si la dreptul lor de a se exprima in acest mod[liber]. De acord. Dar in momentul in care ma condamni pe mine pentru ca nu tolerez inclinatia lui, oare nu cumva mi-ai incalcat flagrant[incontestabil] dreptul meu la libera exprimare? Adica din moment ce eu imi spun parerile intr-un mod civilizat, fara a folosi expresii licentioase sau violenta de orice tip, cu ce sunt eu mai vulgar decat felul poponarului de a se purta? As incepe cu articole din Constitutie si alte alineate si paragrafe, dar parca deja m-am intins prea mult, si deja cred ca a devenit plictisitor.

Asa ca fac apel la tine, cititorule. De astazi, timp de o saptamana, am sa afisez un sondaj, poll mai pe scurt, in care iti cer parerea. Consideri ca am intrecut masura cu mentionarea persoanei mai sus amintite, sau ca ar trebui sa fiu eu insumi si sa continui fara nici o stranjenire?? Astept voturi si poate si pareri pentru a justifica voturile. Pe scurt, doresti ca Andrei sa apara sau nu in viitoarele mele mentionari? Iti poti exprima parerea domocratic in partea dreapta a paginii.

Si ca sa inchei mai altfel, pana unde tine coltul unei camere? Pana la celalalt colt nu? Si celalalt colt pana unde tine?

P.S. As pune o poza cu subiectul, dar Coltzuphone-ul refuza sa-l imortalizeze.

Revin...

4 pareri:

Fritz said...

Hombre, in Romania din cate stiu eu iti poti exprima opinia liber ! (asta pana nu te trezesti intr-o zi pe strada saltat de baietii cu ochii albastrii), asa ca..........
"da-ti drumul" spune tot ce ai pe sufletel, da-i in masa pe altii !

Anonymous said...

mda...:D... eu nu te-am sfatuit sa-l treci p andrei la categoria subiecte inchise...era o discutie intre noi doi in care u te-ai atacat un pik:D....si am zis s incheiem subiectu' ca u s nu t mai simti atacat;)si eu s numai fac glume "aiurea"...ai putea s faci caternik impreuna cu me..adik s rad cu u,nu de u;)..si te-ai fi simtit mai bine..poop

Anonymous said...

deci exprima-te frate......:P...iti voi fi in continuare o cititoare fidela pt ca esti genial....(ai inceput deja s suferi un pik )....

Teo said...

Da mai draga cititoareo. Da ti-am mai zis eu ca "modestia e pentru prosti".

Si doar stii ca sunt fenomenal si genial :D [si nu le zic eu]