Mi-a venit ideea

Ziceam aseara de geniala idee ce imi venise in cap pentru a o posta pe blog. Am sa o spun direct, fara imbarligaturi. Incepe Badea si mi se pare ca o sa fie tare in seara asta.

Cum ar arata reclamele la T.V. daca ar fi spoturi doar pentru barbati?? Pe bune acum. Gandeste-te putin. Dero, ulei, zahar, legume congelate, ruj, lotiuni, mascara, iaurt, suplimente nutritive, vopsea de par, sampon, creme, parfumuri , pateuri, cereale, budinci si mai stiu eu ce. Ca nenorocitii astia nu baga deloc si ei publicitate sa ma mai inspir eu. Aaaaa, sa nu uit. Orice lucru cu Aloe Vera. Ca au pus astia pana si in hartie igienica. Defapt in servetele. Dar daca te chinui putin pot fi folosite in acelasi scop. Toate se adreseaza femeilor.

Pe cand pentru barbati e mult mai simplu. Bere, masini, sucuri, si cate o masina ceva acolo. Bine hai si 2 reclame la chiloti[tot de femeie], ca da bine la ochi.

Sunt singurul care vede diferenta? A nu se intelege ca sunt misogin sau ca am ceva impotriva acestor reclame. Chiar sunt consumator de reclame. Dar facand un mic calcul, cred ca intr-o zi ar ramane timp de inca un film daca s-ar scoate aceste reclame.

Nu mai am chef sa scriu. Termin alta data postul

Revin...

2 pareri:

Fritz said...

Aha ! Ia deschide-ti tu post de televiziune si s ate vad daca ai putea trai doar din reclamele "pentru barbati" !
Pai normal ca baga numa de astea ! Cine sunt cei [ma rog cele :-" (ala care fluiera)] mai mare tocatori (/toare) de bani ? De aia baga reclame multe pentru femei, "sa puna botu'" si fraierii sa cumpere !
Parerea mea ! :D (ala care isi etaleaza dantura si face reclama la pasta de dinti sau la discuri de flex)

Anonymous said...

Dar ce ar fi daca in timpul meciurilor nu ar baga reclame cu Ciment si adezivi ca nu suntem o tara de zidari. O reclama la bere mai merge... dar Placofix?!?