Niste intrebari si un raspuns

Ei bine bai dragii mosului, nu prea am mai scris de ceva timp. Afacerile astea imi ocupa tot timpul, plecat in strainatate, ocupat cu cine stie ce transport, ilegalitati, droguri, femei, violenta. Si p'orma m-am trezit ca era dimineata. Defapt, dupa cum bine stii, mi-a fost cam lene. Bine ca am avut si niste treaba, dar nu in asa hal incat sa nu-mi fac timp pentru cateva randuri. Motiv pentru care trec direct.

Spuneam eu acum ceva timp pe aici de autobuzul fantoma de la Universitate. Nu-mi vine acum sa caut si sa pun link, asa ca, daca nu esti cea mai fidela cititoare si nu vrei sa ma crezi pe cuvant, va trebui sa cauti. Se pare ca unii oameni de bine au reusit sa surprinda acest mijloc de transport al bestiei, acest raspanditor al groazei, intruchiparea raului si a nenorocirii, spaima societatii moderne si alte lucruri rele. Este exact descrierea facuta de mine, fara numere, cu lumina aprinsa, jegos si fara oameni. Na dovada.[Pozele luate de unde scrie pe ele].Se observa ca isi face aparitia inca de la lasarea intunericului, adunand sufelete ratacitoare. Na dovezi.

Asta a fost raspunsul. Acum intrebarea. La summit toti liderii vin insotiti de neveste. Ei se duc sa-si vada de ale lor, pe cand cucoanele au program artistic, de vizitat, umblat, alergat, nustiuceat si mestecat. Faza dura de-abia acum incepe. Angela Merkel, cancelarul Germaniei[un fel de prim ministru] e femeie.Chiar daca nu prea arata. Automat vine insotita de barbasu. Deci ala va trebui sa umble peste tot insotit de prime doamne. Si acum intrebarea. Oare cum se simte omul, stiind ca nevasta-sa e inconjurata numai de barbati, iar el numai de femei? Ori ca cel mai mare fatalau, ori ca "am femei cum n-are nimenea/cele mai frumoase balerine?"

A doua intrebare, nenea ala care a inventat curentul, pe ce l-a testat? Pe bec? Si ala care a inventat becu' cu ce i-a facut proba daca nu exista electricitate? Sa rezulte de aici ca au fost inventate in acelasi timp?

Si ultima, pentru ca tot suntem la inventii, se spune ca Graham Bell a inventat telefonul. Consider ca este fals, iar expresia adevarata si plina de sens este, Graham Bell a inventat telefoanele. Pentru ca altfel nici asta nu avea cum sa-l probeze. Ce dracu facea vorbea doar la un aparat?

Acum vroiam sa fac o faza "din aia" [de cacat cica] si sa mai spun o idee, chiar daca spusesem mai sus ca e ultima. Faza e ca am uitat-o, motiv pentru care ma simt nevoit sa inchei aici, si sa te invit si maine cam pe la aceiasi ora sa ma vizitezi, pentru ca am un post genial, si de data asta chiar mi l-am notat. Foarte tare.

Revin...

1 pareri:

Fritz said...

Pfoai de capu meu cata comentariu ti-as lasa da asa ma f***ute o leneeeee!