Suspiciunea zilei


Astazi pe la 1 eram in statia de metrou Unirii. Era sa spun cu Parintele Florian, am uitat pe ce blog scriu. Cu Florin. Si suna mami lui pentru a-i spune ca un nu stiu ce nene s-a aruncat in fata metroului. Normal. Cand intarii la munca, e cel mai bun lucru care ti se poate intampla. Nu se mai circula decat pe o singura linie. Practic, pe aceiasi linie circulau garnituri in ambele directii.

Partea distractiva a urmat imediat. Vagoanele stateau in statie cateva minute. Si imediat apareau oameni alergand, bucurosi ca au prins metroul si nu au mai stat inca 3 minute prin statii. "Atentie, se inchid usile", moment in care incepea circu'. Oamenii se chimbau la fata cand vedeau ca in loc de Universitate, urmeaza statia...cealalta, pentru ca nu cred ca am mers in directia cealalta vreodata. Si uite asa am asteptat vreo 3 ture pana am reusit sa ne urcam. In metrou am continuat cu rasu', oamenii plictisiti radeau si ei cu noi, chiar am intrat in vorba cu una destul de simpatica. [daca imi citesti blogu', foarte putin probabil, salut]. Si uite afli ca la Tineretului se mai aruncase unu, doar ca asta nu a crapat.

La Universitate, camere, lume, politie, vrajeli. De aici traficul revine la normal, lumea se reintoarce la rutina zilnica, la Victoriei coboara si gagicuta, noi terminam cu rasu' si totul revine la normal.

Acum dilema. Traim in tara in care daca un parlamentar se baseste putin mai tare, devine stire pentru cel putin 2 zile. De multe ori vre-un accident din asta de mor vreo 3 pustani ocupa 3-4 minute in prime-time.

Am auzit astazi toate variantele posibile privitor la moartea omului din tunel. La un moment dat m-am intrebat daca nu cumva batranul nu a murit traznit sau inecat. Ba chiar in accident de avion. Bun, si unde vreau sa ajung?

In primul rand, barbatul a fost gasit in tunel, nu in statie. Aici,[site-ul protv] se poate vedea un filmulet din care se vede clar ca sunt cativa zeci de metri din statie pana in locul unde l-au gasit pe om. Pe urma, la nici un jurnal de stiri nu am vazut sa se fi spus vreun cuvant despre incident, la jurnalele de noapte [pro si antena 3].

Urmeaza faptul ca desi se spune ca politia l-a identificat pe individ, public s-a facut doar faptul ca are 63 de ani. Alt lucru suspicios este pozitia in care primii sositi la fata locului au declarat ca a fost gasit individul. Sprijinit cu spatele de peretele tunelului. In plus la o prima cercetare, nu au fost gasite urme de violenta. Deci exclusa varianta coliziunii cu metroul. S-a mai spus varianta electrocutarii si unui atac de cord. Daca s-ar fi curentat, nu l-ar fi prajit pe om, avand in vedere tensiunea din sistem? Iar in cazut unui infarct, cum a ajuns asa de in interiorul tunelului??? Poate l-au tras sobolanii.

In cateva zile imi voi putea face o parere destul de aproape de adevar. Dar de ce asa mare secretomanie in conditiile in care toata lumea e intr-o continua goana dupa senzational?

Nu stiu daca are vreuns sens ce am scris aici dar am vreo ora jumate de cand scriu la el. Mi-e somn de nici nu stiu cum ma cheama, Badea a fost aiurea iar eu incep sa ma plictisesc.

Oricum prevad ca peste 2 zile nu-si va aminti nimeni de acest eveniment.Sper sa nu ma caute baietii cu ochii albastri pentru cateva declaratii.

Revin...

2 pareri:

Fritz said...

Tot ieri o fata a murit calcata de masina unei nu stiu ce fandosite pe Kisselef (nu stiu daca am scris bine). Singurul post care a dat stirea a fost Antena 1.
Imi pare rau ca nu pot scrie mai multe despre asta dar ma grabesc. Vizitati blogul meu diseara si aflati mai multe!:D

Teo said...

Asta i o noua forma de promovare aaa?

Sa-mi dau un ursus ca-ti fac reclama.