Hai cu reveneala

Domle, uite ca inspirat de Lexu si avand in vedere ca sesiunea e in plina desfasurare, m-am hotarat sa mai bag ceva pe minunatul blog. Si cum stateam eu asa degeaba si nu ma gandeam la nimic mi-am adus aminte de un site descoperit acum ceva zile.

Bine, postul asta are sens pentru aia care au macar habar cu ce se mananca South Park. Siteu' se numeste South Park Studios [de cate ori vezi de astea albastre asa inseamna ca sunt linkuri si dai click pe ele-asta daca nu ti-ai dat seama pana acu'].

E foarte misto ca poti sa vezi toate episoadele iesite pana acum. Gratis frate. Bine ,ai 2 reclame in timp ce te uiti, da' nu deranjeaza asa mult.

Si mai misto e ca poti sa-ti faci un personaj care arata exact ca aia din serial. "Acum si cu canadieni".

Si ca s-o nu lungesc aiurea [treaba], daca nu ai auzit de umorul din South Park,ei bine a venit timpul. Asta nu stiu de ce am bagat-o[replica ma] da la o recitire pare super aiurea. Eee, las-o asa.

Petre Sorin: Ia zi seamana?? Da mi-a fost lene tare sa scot tampeniile alea de jos. Adica sa nu le fac prea multe reclame astora.
Revin...

1 pareri:

Fritz said...

Daca avea si o tigara in mana sau "spanzurata" in coltu' gurii puteam sa jur ca esti tu !
"P.aradisul S.ecuristilor": Numa de "bine" la adresa SRI si MIRA ! ;) [ala care face cu ochiu]