Madagascar: Escape 2 Africa


Sau Madagascar doi. Ca asa ii veti zice toti. Inclusiv eu. Acum sa fac si eu o introducere de aia de oameni normali.

Desi eram in sesiune si am promis la inceput ca ma voi ocupa mai des de minunatul blog [stai ca trece un elicopter acu, ma duc sa-l vad...gata], ei bine nu m-am tinut de cuvant. Oricum nu te asteptai sa vorbesc serios. Dar astazi, in loc sa fac si eu o copiuta sfanta acolo ca tot omu', eu ma dau pe net. Si gasesc dom'le trailer la Madagascar doi[ti-am zis eu ca tot doi ii vom zice?]. Acum sa-l povestesc asa putin. Ca poate nu te-ai plictisit.

Din cate a vazut echipa Coltulmeu de experti in cinematografie, animalurile alea vor sa plece in Niu Iorc iar. Si pleaca. Cu un avion. Condus de pinguini. Da... de pinguinii aia.["Who says a penguin can't fly"]. As baga rasete din alea de le bagi pe mess, da am jurat acum ceva timp ca nu. Deci imagineaza-ti ca rad isteric. Daca ma cunosti, stii ce inseamna.Daca nu, atunci sigur nu ai ajuns pe blogul asta si eu am scris 2 randuri in +. Asa ca sa n-o mai labarim aiurea. Ete filmul.



Si ca un bonus, daca n-ai vazut pana acum, pinguinii din prima parte, de Craciun. AICI [te-am invatat si data trecuta ca ala cu linie e link, deci dai click pe el]. Kaboooom!!!!!

Parcela Solara: Si siteul AICI. Foarte caterinca. Am impresia ca iti trebuie flashplaier sa-l vezi. Da il gasesti tu pe net.

1 pareri:

Fritz said...

Mda.......
P.asaj S.ubteran: Numa de "bine" la adresa SRI si MIRA !