Haituit...reloaded

Pffff, ce l-am scos pe titlu'. Dar daca ai ajuns aici probabil stii problema mea cu titlurile si inceputurile in general. In fine, sa nu deviem de la subiect.

Inca nu m-am obisnuit cu schimbarea asta de ora. Adica de fiecare data cand ma uit spre ceas e cu totul alta ora de cat ma asteptam. Motiv pentru care dorm. Si dorm mult. Asta e modul meu de a-mi regla ceasul biologic.

Ei bine, azi dimineata, in mijlocul unui vis, incepe nenorocitul de telefon sa sune. Si suna, si suna, pana cand printre injuraturi ma ridic din pat cu gandul criminal de a-l distruge. Poate e si vina mea ca am cea mai interminabila sonerie, dar totusi. Cine sa sune la ora asta. Destul de dimineata, zis eu [in jur de 8...sau 9...sau nu stiu ca ceasurile sunt impartite in 2 tabere].

Revenint la sonerie, preamaritul Vodafone a bine preavoit [nu cred ca exista expresia asta, motiv pentru care nici nu poti sa-mi scoti ochii cum ca as fi scris aiurea] sa ma bine preainformeze cum ca data de 48237947180234 este scadenta pentru factura nustiucare. Pffff. Bun, zic, dar daca trimiteai mesajul peste vreo ora, nu tot data aia era scandenta? Sau crezi cumva ca platesc factura, pana nu ma ameninti ca imi inchizi abonamentul? Proasta miscare.

Si uite asa, eu am pierdut ceva ore de somn pretios, ei au castigat resurse de "carne" pentru 2 vieti de acum, si pun pariu ca macar 1 angajat Vodafone se va impiedica astazi. Sa fie primit.

O zi placuta si...

Revin...

1 pareri:

Fritz said...

Astia de la Vodafone cre'ca sunt bolnavi ! Numa' in intervale de alea "nesimtite" se gasesc ei sa dea SMS-uri de genu' asta (05:00-07:00).