Noile permise

Sau cum sa te scarpini in ....[hai sa zic fund] cand ai mainile prea scurte.

Oamenii de bine ce ne conduc minutata tara s-au gandit ca permisele noastre de conducere sunt mult prea simple si usor de falsificat chiar si de un copil de clasa a 3 a B, semestrul 2, motiv pentru care au decis sa le inlocuiasca cu unele, zic ei, europene. Mai pe scurt, alta bucata de plastic, cu care vom putea circula in intreaga Europa.

Acum sa disecam putin problema. Echipa de spioni, informatori, turnatori, colaboratori si tot felul de -ori apartinand Coltului a pus mana pe cateva informatii, sper eu, in premiera. Mai exact date despre valoarea contractului de reinoire si chiar o poza. Le luam pe rand.





1. Asa vor arata noile permise [imi vine mult mai usor sa zic carnete, prin urmare in continuare asa voi spune].



Detalii mai multe pe poza. Mi-e foarte lene sa mai scriu si eu. Oricum uiti la 10 minute dupa ce iesi de pe blog.

2. Din cate se poate observa, culoarea bate spre roz. Bai! Ce s-a intamplat cu galbenul ce te provoca la o betie crunta? Ne transformam toti in printese? Sau voi ati luat treaba cu toleranta si poponarelile in serios?

3. Cine dracului se chinuia oare sa falsifice un carnet in RO ? Oricum garcica nu il ia in considerare daca nu ai si buletinul langa [sau hartia aia cu barbosi pe ea si cateva zero-uri]. Cred ca deja stim toti ca nici macar barca in Herastrau nu poti sa inchiriezi cu [na belea ca iese cacofonie] carnetul.

4. Acum pot sa conduc pana in Spania ["ala care face cu ochiu'"]. Iauzi! Si pana acum nu puteam? Ce trebuia sa fac, sa dau scoala de soferi la aia bronzati si abia pe urma sa plec? Gresit. In momentul aderarii actele noastre de identificare au devenit valabile pe tot cuprinsul U.E. [ghici ce litera ma mancau degetele sa mai adaug].

5. De la 5 pana la 10 prefate [doamne iarta-ma, nu stiu daca se scrie cu liniuta] ca am scris si eu ceva interesant si ca nu mi-e lene sau ca visez la inca o licoare de-a lu' Eugeniu de Savoya.

Ca un mic detaliu tehnic, valoarea contractului de achizitionare a noului echipament a fost de aproximativ 680.000 euro, din care vreo 500.000 de la U.E. [iar lipseste o litera] iar restul de la noi [ma rog, de la aia care platesc taxe]. Si jigodiile ne pun sa platim cand ne facem alt carnet [50 de lei daca imi aduc bine aminte]

P.S. Carnetele vor circula in paralel pana la noi ordine.

P.S. 2 : Am un chef nebun de American Gangster. Nu stiu daca mai rezist.

P.s. 3 : Litera lipsa e C



Revin...

2 pareri:

Fritz said...

Mda.........astia vor sa ne transforme incet, incet in......poponari ! Pe zi ce trece baga numai culori de astea tampite peste tot!
Numai de "bine" la dresa "LOR"!

fosila3 said...

poate iti sterg pagina ca cel care a creeat aceasta pagina este varmiu si am si eu cont