deja clasica Revenire

Uite ca mi-am adus aminte ca aveam un colt de internete pe aici pe undeva. Coltul Meu, sau ceva de genu'. Daaa asa era. Si arata exact ca blogu' aici de fata. Daaa, si-mi placea sa scriu si aia cativa cititori chiar spuneau ca scriu bine. Da, ma cam asa era. Deci am nimerit bine. Eu sunt ala care n-a mai dat de un an si ceva pe aici.

Bun. Am revenit, aplauze, urlete, femei lesinate, fulgere, bla bla bla.

Ce vreau sa fac:

1. Sa scriu cel putin la 2 zile

2. Sa schimb tema asta "puerila"

3. Nu exista si un 3 da' era aiurea sa scriu numa' 2.

Luandu-le pe rand, de punctul 2 n-am chef acum iar de 1...vedem peste 2 zile. La sfarsit, ca un fel de note to self, daca maine nu se redeschid drumurile, poze cu zapaza de la tara.

In incheierea incheierii, ca tot suntem fani Rihanna...[un fel de premiera printre blogurile mici]. Deci Rihanna - Hard

0 pareri: