.

Mai tii minte ca marea mea problema [inainte sa abandonez Coltul]erau titlurile? Eee uite ca problema a ramas in continuare. Hai fara introduceri ca n-am chef.

Spuneam ieri ca schimb tema. Na. Mie imi place, e mai spanzurata asa. Si e cu verde. Si cu burieni. Doamne ajuta.

Si cu postul de azi, imi ating amandoua obiectivele stabilite ieri, deci pot sa ma retrag iarasi vreun an asa. Pa

Sa pun si niste poze de la tara, ca tot ieri am zis si de ele. Pozele sunt facute cu cacat de Nokia [de la vin nu-mi vine in cap ce model, da nici nu desfac sa ma uit] cu 2mp. Si -3600 de grade. Deci poze dupa cateva zile de cod galben si circulatie inchisa.










Gata nu mai pun, ca bloggeru [siteu adica]are chef de caterinca si-mi trimite toate pozele la inceputu postului. Si sunt vreo 6 randuri de scris aiurea si coduri si alte idiotenii.

In incheiere, de ce dracului toata lumea cand ajunge in Pisa face poze ca si cum ar sprijini turnu'? De ce nu face nimeni poze impingandu-l. Si pana la urma ce mare smecherie arhitecturala e? Presupun ca daca nu era asa inclinat nu mai facea nimeni poze cu el.Adica prin Targoviste la turn nu prea vezi oameni cu aparate in mana sprijinindu-se de ala. Si e chiar tare, din cate imi aduc aminte.

Si mai vroiam sa mai spun ceva, da am uitat. Aaa, 6120 e telefonu. Nokia. Ca mi-am amintit.

0 pareri: